Mi áll a Boldogság mint cégkultúra mögött? - ph
A könyvböl kiderül

hogyan navigálj ebben az új abnormális helyzetben kevesebb kiégéssel, nagyobb elkötelezettséggel és magasabb nyereséggel.

Megtudhatod, hogyan léphetsz a boldogságon túlra és hogyan lehetsz hatással vállalkozásod alkalmazkodóképességére, ami elengedhetetlen céged gyarapodásához!

[SPOILER ALERT! MINDEZ AZ EMBERSÉGGEL ÉS A SAJÁT HITELES ÉNEDDEL KEZDŐDIK.]

Forray Niki a Mi áll a Boldogság mint cégtúra mögött? könyv kiadója

Ha olyan vezető vagy, aki erősebb csapatot, erősebb szervezetet akar felépíteni, amelynek fő mozgatórugója az ember(i)ség, akkor ez a könyv nélkülözhetetlen számodra.

Mi áll a Boldogság mint cégkultúra mögött?

Jenn szervezetimodell-innovációja a fenntartható siker atomi építőelemeivel kezdődik: a személyes célját ismerő egyénnel, aki összekapcsolja azt a vállalat küldetésével. Ennek az összehangolásnak a hatása kigyűrűzik a szervezeti ökoszisztémára, amely magában foglalja és gazdagítja az ügyfeleket, a vásárlókat, a beszállítókat és még sokakat.

A boldogság tudományának mély megértésére, és arra támaszkodva, hogy annak hogyan kell fejlődnie változó korunkkal, Jenn esettanulmányokon keresztül mutatja be, hogyan segíthetik a vállalatok a munkavállalókat abban, hogy összekapcsolják a céljukat, és nagyobb hatást gyakoroljanak a növekedésre és a sikerre.

Nem számít, milyen szerepet töltesz be – akár egy vállalatot, akár egy csapatot, akár a saját életedet vezeted –, ez a könyv segít a lényeged mélyére ásnod, hogy a mindennapi munkádon keresztül olyan céltudatos életet élj, amilyet szeretnél, és ezt az erőt másoknak is átadhasd a vállalkozásodban és azon túl.

Építsd meg a saját üvegházad!

A Mi áll a Boldogság mint cégkultúra mögött? könyvből megtudhatod...

  • hogyan juthatsz vissza a lényegedhez, és élheted azt a céltudatos életet, amelyre vágysz, a mindennapi munkádon keresztül.
  • hogyan alkalmazkodj az ismeretlenhez a cél, az értékek és a viselkedés bevetésével, hogy eligazodj a jövőben.
  • hogyan hozz létre emberi ökoszisztémákat a boldogság ápolásához, a teljesség elfogadásához és új utak kereséséhez annak érdekében, hogy emberibbnek érezd magad a munkahelyeden.
  • hogyan gondozd a saját üvegházadat, miközben a körülötted lévőkét építed.
  • hogyan tegyél hatást a világra a cél, a nyereség, a pozitivitás és az emberek előtérbe helyezésével.
Jenn Lin a Mi áll a Boldogság mint cégkultúra mögött szerzője
Mi áll a Boldogság mint cégkultúra mögött?

A világ megváltozott!
Rendkívüli eredmények akkor születnek, ha a céltudatosságodat összekapcsolod az életed/munkád minden területével.

Forray Niki a Mi áll a Boldogság mint cégtúra mögött? könyv kiadója
ez nemcsak egy könyv!

Ez a Zappos sztori folytatása

A Boldogság mint cégkultúra terjedése nem állhat meg. 🙂 Ha egyre több magyar cég ismeri meg ezt a gondolkodásmódot és illeszti be szervezetfejlesztési, csapatépítési és vezetői gyakorlatába, akkor a boldog munkahelyek, a boldog munkavállalók által egy boldogabb világot építhetünk.

Kattintás után átirányítunk, egy 100%-ban biztonságos, fizetési űrlapra.

Mi inspirálta a Mi áll a Boldogság mint cégkultúra mögött? kiadását?

 2007-ben, a webáruházunk indulásakor és az e-kereskedelemmel való ismerkedésem első éveiben követendő külföldi jó példákat keresve leltem rá a Zappos nevű sikeres amerikai webáruházra, és kezdtem el követni a vállalat CEO-ját, Tony Hsieh-t.

Tíz év elteltével pedig rájöttem, hogy mekkora ajándékot is kaptam tőle cégvezetőként: betekintést a Zappos varázslatos cégkultúrájába.

Ez a „láthatatlan” tudás tette a mi csapatunkat, cégünket is sikeressé. Ennek mintája vitt el engem a demokratikus, már-már holakráciajellegű működés és vezetői eszközök, illetve az integrálszemlélet irányába, ami a munkatársak munkahelyi szabadságán felül az én személyes szabadságomat is biztosítja, a félelem helyett a szereteten alapuló vállalati kultúra létrejötte révén. Azóta küldetésemmé vált a témában legkiemelkedőbb könyvek magyar nyelvű kiadása, hogy hazánkban is egyre több ehhez hasonló vállalati kultúra épülhessen. A Mi áll a Boldogság mint cégkultúra mögött? című könyvet is ez a cél hívta életre.

Niki a Delivering Happiness könyvvel

2022. március eleje

Balira, az Istenek szigetére is eljutott a hír. Oroszország megtámadta Ukrajnát. Kitört az ukrán-orosz háború. Pont két évvel a COVID19 kitörése után.

Én pedig pont ugyanúgy megzuhanva, a bizonytalanság árnyékában kevergetem a reggeli kávémat, mint két éve Budapesten.

Előző este sírva és imádkozva aludtam el, mert arra az 500 munkatárssal dolgozó ukrán software cégre gondoltam, akik a mi cégünkhöz hasonlóan a WorldBlu – Freedom at Work szervezetének tagjai és egy fantasztikus szívvel és ésszel megáldott vezetőjük van. Beetroot a nevük, ami céklát jelent egyébként.

Vajon a srác most mit csinál? Hogyan vezeti a céget? Mit tesznek? Mit nem tesznek?

Gondolataimat visszaterelve az előttem levő levélhez, amire válaszolnom kell, pont azon gondolkodom, mint két éve.

Biztos ez a legjobb pillanat kiadni egy könyvet?

A papírárak az egekben.
Az euro és dollár árfolyama az egekben.
A nyomdai költség minimum a háromszorosa lesz.
És egyébként is, háború dúl a szomszédban.

Teljesen elment volna az eszem?

De ez nemcsak egy könyv! Ez a Zappos sztori folytatása. A magyar olvasóknak meg kell ismerniük, mi van a Boldogságon túl!

A magyar vállalkozóknak meg kell ismerniük Jenn inspiráló történetét és fontos tanításait.

A Boldogság mint cégkultúra terjedése nem állhat meg. Mert ha egyre több magyar cég ismeri meg ezt a gondolkodásmódot és illeszti be szervezetfejlesztési, csapatépítési és vezetői gyakorlatába, akkor a boldog munkahelyek, a boldog munkavállalók által egy boldogabb világot építhetünk.

Úgy döntök, tartom magam a tervemhez.

Úgysem szeretem a ’B’ terveket. Szeretek mindig az egyetlen ’A’ tervemre fókuszálni.

Tudom, furcsa. De ahogy Tony – és a Zappos alapérték listájának egyik pontja is – mondja:

BE WEIRD!

LÉGY FURCSA!

Így csak annyit válaszolok Bencének: csináljuk!

Mert nem ez lesz életem első furcsa döntése.

Mert annyira hiszek abban, hogy kell a magyar vállalkozóknak és vezetőknek az a tudás, az a gondolkodásmód, amit Tony, Jenn, a Zappos és a Delivering Happiness szervezete képvisel.

Forray Nikolett a Mi áll a boldogság mint cégkultúra mögött? kiadója

Köszönöm a Csapatomnak, hogy továbbra is mellettem állnak minden furcsa döntésem és fordított gondolkodásmódom ellenére.

S köszönöm Bencének, hogy ismét mellettem állt a teljes folyamatban és végtelen türelmével, aprólékos, figyelmes, ugyanakkor kreatív szakértelmével, kitartásával, odaadásával segítette második könyvünk magyar verziójának megszületését.

Ha eddig még nem tetted, szerezd be a könyvet:

Szerezd be most ;)

Soha nem volt ennyire fontos figyelmünket arra irányítani, ami bennünk zajlik: hiedelmeinkre, céljainkra, alapértékeinkre és alkalmazkodóképességünkre.
Ez fogja megteremteni az örökségünket, amit a világra hagyunk!

Forray Niki
Iratkozz fel

a hírlevelmre

Hogy értesülhess az új tartalmakról.