Wolf Gábor - a marketing guru

Wolf Gábor

Gáborral vagy 10-12 éve „vagyunk együtt”. Az biztos, hogy a GT-n (Gazdag Tanácsadó Konferencia, Sopron) beszéltünk először egymással.

És mintha azt megelőzően Schlingloff Sanyi online marketing kurzusán egymás mellett ültünk volna valamikor az internet őskorában…

És még mindig együtt vagyunk! Pedig azóta sok víz lefolyt a Dunán, de mivel Gábor mindig érdekes, friss tartalmakat hoz, folyamatos megújulásra képes, innovatív és pont azt tanítja, amire egy KKV-nek szüksége van, ezért ez nem csoda.

Gábort tartom a legjobbnak, az igazi szakértőnek, az igazán hitelesnek, ha KKV marketingről van szó…

Wolf Gábor a marketing guru
Wolf Gábor – a marketing guru

Szóval soha nem csaltuk meg őt: szorgalmasan járunk a marketing csapatommal a kiállítására, a Marketing Expora 2010 óta, van, hogy kiállítóként is részt veszünk, de mindenképpen dekoráljuk :).

Mindig is szorgalmasan olvastuk a Marketing Kommandó anyagait, 2006-tól éveken át Marketing Navigátor tagok voltunk, jártunk a Barlangba is, járattuk a szaklapot és hallgattuk a CD-ket 🙂

Ma pedig már a hétfő reggeli (ingyenes) FaceBook élőit hallgatjuk 🙂

Újabban pedig az MSZK (a Marketing Szuper Konferencia) a hobbink.

Persze, fogyasztunk más marketinges tartalmakat is.
2020 májusában harmadszorra mentünk volna ki a bukaresti Brand Minds konferenciára – az amerikai marketinges nagyágyú, Gary Vee miatt elsősorban.
Gary Instáját is szeretjük-követjük, de Magyarországon a Gábor az ’alap’ és a Nr. One.

Kisvállalati Marketing Biblia című könyve pedig kötelező olvasmány a cégünknél és a viszonteladói körben is: merthogy volt egy karácsony, amikor az összes kiskereskedő viszont-eladómnak azt vettem karácsonyi ajándékba.

Wolf Gábor - Kisvállalati Marketing Biblia
Wolf Gábor – Kisvállalati Marketing Biblia

Némi hátsó szándékkal ugye, mint ahogy Gábor szlogenja is mondja:

Reklámozz okosabban. Élj jobban.”

Mert akkor én, mi mint nagykereskedő is jobban élek :). Win-win.

By the way, ez az első magyar marketing könyv, ami:

  • Nem multiknak szól – hanem mikró-, kis- és közepes vállalatoknak.
  • Nem amerikai könyv fordítása, hanem 100% magyar tapasztalat.
  • Nem elméleti tananyag, hanem csupa példa és gyakorlati tipp.

Ezért szeretjük.

2020-tól pedig GoPro tagok vagyunk és járunk a GoPro táborba is. Az ok igen egyszerű. Ahogy Gábor szokta volt mondani:

„A Téged körülvevő 5 ember átlaga vagy.”

Hát a GoProban pedig ott a krém. Jó fej és színes ügyfél kör, érdemes a tagjának lenni.

Gábor sok mindenre rávett már – a marketingben. Egyedül a Twitterezésre nem tudott rávenni hahaha.

Szerintem lehetetlen nem követni őt 🙂

Legjobban az Insta fiókja tetszik. Egyedi, kreatív, szórakoztató, hasznos, tudással teli…

Pont amilyen Gábor! 🙂

 

Wolf Gáborral

Én személy szerint nagyon tudok azonosulni Gábor céljával, ami a következő:

a magyarországi mikró-, kis- és középvállatok sikeresebbé tétele a jobb marketing révén. Gábor és a Marketing Commando az, aki a marketing „őshazájából”, az Egyesült Államokból importált stratégiákat és taktikákat nem válogatás nélkül tanítja, hanem azokat először Magyarországon teszteli, ellenőrzi és adaptálja a helyi viszonyokra.”

Hát hajrá!

Forray Niki
Iratkozz fel

a hírlevelmre

Hogy értesülhess az új tartalmakról.