Boldogság mint cégkultúra - Zappos könyv

Ez a könyv forradalmat indíthat el!​

Egy zseniális módszer, ami megváltoztatja cégkultúrát

Kevesebb mint tíz év alatt több mint egymilliárd dolláros bevétel...

...a Zappos szokatlan története

Neked szól a könyv...

...ha saját vállalkozásod van, vagy vállalkozni szeretnél.

...ha webáruházad van, vagy webáruházat tervezel indítani.

A könyv, csakúgy, mint az írója, hiteles, meghökkentően eredeti, és ütős üzenetet közvetít. A világ egyik legérdekesebb cégének történetét, filozófiáját és felismeréseit egybeszövi.

Dave Logan

Dél-Kaliforniai Egyetem Marshall School of Business professzora

Lendületes, kellemes olvasmány… [remélem, hogy] a világ mikro-menedzserei elolvassák majd Tony könyvét, és rájönnek, hogy a boldogság és a profit jó barátok.

Fast Company

Csodálatos ez a könyv. Az, ahogyan Tony és a Zappos tíz éven belül elérték az egymilliárd dolláros bruttó bevételt, csak a kezdet. Konkrétan kiküldött e-mailekről is beszámol.

Tim Ferriss

4 órás munkahét című sikerkönyv szerzője

Biztosan Téged is foglalkoztat az a gondolat, hogy miért van az, hogy egyes cégek rövid idő alatt hatalmasra képesek nőni, mások pedig hosszú éveken keresztül hiába próbálkoznak, egyszerűen megragadnak egy bizonyos szinten.

Pedig bárkinek megvan az esélye arra, hogy egy hatalmas cégbirodalmat hozzon létre. Ehhez azonban olyan erős cégkultúrára van szükség, melynek köszönhetően az alkalmazottak és kollégák boldogabbak és elkötelezettebbek lesznek, ami jobb teljesítményhez és magasabb bevételhez vezet.

Tony Hsieh titka:

Egy különleges módszer

A könyv egy újszerű megközelítést alkalmaz, a szerző teljes mértékben beengedi az olvasókat a Zappos életébe. Különlegessége, hogy az olvasó úgy érezheti, mintha ő is a Zapposnál dolgozna, hiszen betekintést nyerhetünk a dolgozókkal folytatott levelezésekbe is. Illetve azokat a sorsfordító e-mail levelezéseket is elolvashatjuk, amelyek nagyban hozzájárultak a vállalat sikeréhez. Egy igazán őszinte és tanulságos történet tanúi lehetünk, első kézből.

Boldogság mint cégkultúra - Zappos könyv

A könyv lerántja a leplet Tony Hsieh megkérdőjelezhetetlen filozófiájáról, amely épül.

A módszer mindenki által használható és könnyen elsajátítható. A dolgozók boldogok, kiegyensúlyozottak és produktívak lesznek a saját területükön. Azáltal, hogy boldogok és komfortosan érzik magukat a munkahelyükön, a termelékenységük is megnőtt.

Neked való ez a könyv, ha...

...szeretnéd megtalálni

az életedben az egyensúlyt a profit, a szenvedély, a célok és a magánélet között.

...hosszútávra tervezel,

és egy tartós céget és márkát szeretnél létrehozni.

...szeretnéd elkerülni

azokat a hibákat, amelyekkel a Zapposnak szembe kellett néznie.

...kíváncsi vagy,

hogyan érte el páratlan eredményeit a Zappos webáruháza és érdekelnek a Tony Hsieh által levont tanulságok.

...szeretnél javítani

az ügyfélélményen, hogy boldogabb és hűségesebb vásárlókat szerezz, így növelve a nyereséget.

...erősíteni szeretnéd

a cégkultúrát, melynek következtében a kollégák boldogabbak és elkötelezettebbek lesznek, ami jobb eredményességhez
vezet.

A Zapposnak sikerült!

Kevesebb mint tíz év alatt az éves bruttó értékesítési bevétele meghaladta az egymilliárd dollárt.

Tony Hsieh, a könyv írója, már fiatal korában rájött arra, hogy egy igazi vállalkozó szellem. Mindössze 22 éves volt, amikor megalapította a LinkExchange-t, amit 3 évvel később eladott a Microsoftnak, 265 millió dollárért.

Még ugyanebben az évben, 1999-ben indult el a Zappos online cipőkereskedés, amelynek vezérigazgatója lett. A következő tíz év során az éves árbevétel 1,6 millió dollárról 1 milliárd dollárra nőtt. A Zappos márka mára világszerte komoly hírnévre tett szert kimagasló vállalati kultúrája miatt. A cég pedig elnyerte „A munkavállalók szempontjából legjobb vállalat” címet.

A könyv elsöprő sikere

2010-ben Tony Hsieh „Delivering Happiness” című könyve világszerte csaknem egymillió példányban kelt el. Az első helyen szerepelt a bestseller listákon, mint például a New York Times , az USA Today és a Wall Street Journal.

A könyvben a szerző megosztja tapasztalatait arról, hogy a vállalati kultúra megváltoztatásával a Zappos hogyan érte el, hogy több mint 15 év alatt töretlenül jövedelmező, fenntartható módon működik.

Kattintás után átirányítunk, egy 100%-ban biztonságos, fizetési űrlapra.

Vélemények azoktól, akik olvasták a könyvet

„Az eredeti, angol könyvet a megjelenésekor egyből elolvastam, és olyannyira inspirált, hogy még abban az évben részt vettem egy igazi Zappos túrán. Ott élőben láthattam, hogy a Zappos mennyire kiemelkedő a maga nemében, és – sok céggel ellentétben – nem csak beszélnek az ügyfélközpontúságról, de az minden porcikájában áthatja a Zappos működését. Hiszem, hogy a Zappos által képviselt elvek a hosszú távú siker zálogai, és csak idő kérdése, hogy széles körben is elterjedjenek az üzleti világban.”

Zajdó Csaba

Innonic Group

„Hogyan fordítsunk különös figyelmet cégünk ügyfélközpontúságára? Hogy építsünk fel egyedi céges kultúrát? Hogyan lehet egy cég elkötelezett az iránt, hogy a cég dolgozóinak, vásárlóinak, szállítóinak és minden együttműködő partnerének a lehető legjobbat nyújtsa? Tony könyvéből, ebből az egyfajta üzleti memoárból mindezt megtudhatod. Tony saját életének történeteivel és anekdotáival, valamint más cégek sztorijain keresztül mutatja be, hogyan érhetünk el példátlan eredményeket vállalkozóként. A szenvedély, a boldog légkör magával vonzza a sikert is.”

Zabari István

Lumenet.hu​

„Végre egy olvasmányos, életszagú könyv, amely sok gyakorlati példával megmutatja a hazai vállalkozóknak, hogyan lehet kitartó hittel, folyamatos építkezéssel nagyszerűt és üzletileg is sikereset alkotni. Hogy a stabil és tudatos értékrendre épülő cégkultúra segít állva maradni a legnagyobb viharokban is. Hogy a HR nem egy részleg vagy tevékenység, hanem szemlélet. Hogy hibázni ér, és minden kudarcból van mit tanulnunk. És hogy kötőszóval mondatot kezdeni nem szabályos, de néha célszerű.”

Szabados Andrea

A-Coaching

Ez a könyv forradalmat indíthat el!

„Boldogság mint cégkultúra” a gyakorlatban hazánkban

Egy igazán sikeres üzletasszony, Forray Niki a könyvben leírtakat alkalmazva építette fel évi közel 1 milliárd forint forgalmú cégét.

Tony Hsieh-hez hasonlóan Niki útja sem volt zökkenőmentes, eleinte rengeteg nehézséggel kellett szembenéznie, így ötletét sem osztotta meg senkivel, kizárólag céljaira fókuszált és hatalmas lelkesedéssel nekiállt a megvalósításnak.

Hogyan kapcsolódik össze Forray Niki története a Zappos-szal?

Niki éppen a webáruházának indításán dolgozott, amikor rátalált a „Delivering Happiness” című könyvre. „Abban az időben, amikor mi is indítottuk a webáruházat, nagyon sokat olvastam, hogy hogyan kell jól csinálni az e-kereskedelmet, és a Zappos egy olyan példa, ami egy hatalmas sikersztori. Megláttam benne azokat a hasonló értékeket, amelyek az én cégemben is megvoltak, és így még inspirálóbbá vált számomra. A Zappos az ügyfélszolgálatáról híres, illetve a vállalati kultúrájáról, a céges kultúrájáról.” – mesélte Niki.

Mi a közös Forray Niki cége és a Zappos céges kultúrája között?

„Én mindig azt mondom, hogy ha boldog a vevő, és boldog a munkatárs, akkor boldog a tulajdonos is. Úgyhogy én amiért gyakorlatilag dolgozom, az a munkatársaim boldogsága. Ők pedig boldoggá teszik a vevőt. Ugyanúgy, ahogy a cégemben, a Zapposnál is az ügyfélszolgálat áll az első helyen. Szintén egy közös pont a folyamatos fejlődés és tanulás.”

Magyarországon is működik ez a módszer

A „Boldogság mint cégkultúra” a profithoz, szenvedélyhez, magasabb célhoz vezető út