Boldogság mint cégkultúra - Zappos könyv

Ez a könyv forradalmat indíthat el!​

Egy zseniális módszer, ami megváltoztatja cégkultúrát

Kevesebb mint tíz év alatt több mint egymilliárd dolláros bevétel...

...a Zappos szokatlan története

Neked szól a könyv...

...ha saját vállalkozásod van, vagy vállalkozni szeretnél.

...ha webáruházad van, vagy webáruházat tervezel indítani.

Zabari Istáván - Lumenet

„Hogyan fordítsunk különös figyelmet cégünk ügyfélközpontúságára? Hogy építsünk fel egyedi céges kultúrát? Hogyan lehet egy cég elkötelezett az iránt, hogy a cég dolgozóinak, vásárlóinak, szállítóinak és minden együttműködő partnerének a lehető legjobbat nyújtsa? Tony saját életének történeteivel, valamint más cégek sztorijain keresztül mutatja be, hogyan érhetünk el példátlan eredményeket vállalkozóként. A szenvedély, a boldog légkör magával vonzza a sikert is.”

Zabari István

Lumenet.hu​

Szabados Andrea

„Végre egy olvasmányos, életszagú könyv, amely sok gyakorlati példával megmutatja a hazai vállalkozóknak, hogyan lehet kitartó hittel, folyamatos építkezéssel nagyszerűt és üzletileg is sikereset alkotni. Hogy a stabil és tudatos értékrendre épülő cégkultúra segít állva maradni a legnagyobb viharokban is. Hogy a HR nem egy részleg vagy tevékenység, hanem szemlélet. Hogy hibázni ér, és minden kudarcból van mit tanulnunk. És hogy kötőszóval mondatot kezdeni nem szabályos, de néha célszerű.”

Szabados Andrea

A-Coaching

Zajdó Csaba - Innonic

„Az eredeti, angol könyvet a megjelenésekor egyből elolvastam, és olyannyira inspirált, hogy még abban az évben részt vettem egy igazi Zappos túrán. Ott élőben láthattam, hogy a Zappos mennyire kiemelkedő a maga nemében, és – sok céggel ellentétben – nem csak beszélnek az ügyfélközpontúságról, de az minden porcikájában áthatja a Zappos működését. Hiszem, hogy a Zappos által képviselt elvek a hosszú távú siker zálogai, és csak idő kérdése, hogy széles körben is elterjedjenek az üzleti világban.”

Zajdó Csaba

Innonic Group

Tony Hsieh titka:

Egy különleges módszer

A könyv egy újszerű megközelítést alkalmaz, a szerző teljes mértékben beengedi az olvasókat a Zappos életébe. Különlegessége, hogy az olvasó úgy érezheti, mintha ő is a Zapposnál dolgozna, hiszen betekintést nyerhetünk a dolgozókkal folytatott levelezésekbe is. Illetve azokat a sorsfordító e-mail levelezéseket is elolvashatjuk, amelyek nagyban hozzájárultak a vállalat sikeréhez. Egy igazán őszinte és tanulságos történet tanúi lehetünk, első kézből.

Boldogság mint cégkultúra - Zappos könyv

A könyv lerántja a leplet Tony Hsieh megkérdőjelezhetetlen filozófiájáról, amely épül.

A módszer mindenki által használható és könnyen elsajátítható. A dolgozók boldogok, kiegyensúlyozottak és produktívak lesznek a saját területükön. Azáltal, hogy boldogok és komfortosan érzik magukat a munkahelyükön, a termelékenységük is megnőtt.

Neked való ez a könyv, ha...

...szeretnéd megtalálni

az életedben az egyensúlyt a profit, a szenvedély, a célok és a magánélet között.

...hosszútávra tervezel,

és egy tartós céget és márkát szeretnél létrehozni.

...szeretnéd elkerülni

azokat a hibákat, amelyekkel a Zapposnak szembe kellett néznie.

...kíváncsi vagy,

hogyan érte el páratlan eredményeit a Zappos webáruháza és érdekelnek a Tony Hsieh által levont tanulságok.

...szeretnél javítani

az ügyfélélményen, hogy boldogabb és hűségesebb vásárlókat szerezz, így növelve a nyereséget.

...erősíteni szeretnéd

a cégkultúrát, melynek következtében a kollégák boldogabbak és elkötelezettebbek lesznek, ami jobb eredményességhez
vezet.

A Zapposnak sikerült!

Kevesebb mint tíz év alatt az éves bruttó értékesítési bevétele meghaladta az egymilliárd dollárt.

Tony Hsieh, a könyv írója, már fiatal korában rájött arra, hogy egy igazi vállalkozó szellem. Mindössze 22 éves volt, amikor megalapította a LinkExchange-t, amit 3 évvel később eladott a Microsoftnak, 265 millió dollárért.

Még ugyanebben az évben, 1999-ben indult el a Zappos online cipőkereskedés, amelynek vezérigazgatója lett. A következő tíz év során az éves árbevétel 1,6 millió dollárról 1 milliárd dollárra nőtt. A Zappos márka mára világszerte komoly hírnévre tett szert kimagasló vállalati kultúrája miatt. A cég pedig elnyerte „A munkavállalók szempontjából legjobb vállalat” címet.

A könyv elsöprő sikere

2010-ben Tony Hsieh „Delivering Happiness” című könyve világszerte csaknem egymillió példányban kelt el. Az első helyen szerepelt a bestseller listákon, mint például a New York Times , az USA Today és a Wall Street Journal.

A könyvben a szerző megosztja tapasztalatait arról, hogy a vállalati kultúra megváltoztatásával a Zappos hogyan érte el, hogy több mint 15 év alatt töretlenül jövedelmező, fenntartható módon működik.

Kattintás után átirányítunk, egy 100%-ban biztonságos, fizetési űrlapra.

Ez a könyv forradalmat indíthat el!

„Boldogság mint cégkultúra” a gyakorlatban hazánkban

Egy igazán sikeres üzletasszony, Forray Niki a könyvben leírtakat alkalmazva építette fel évi közel 1 milliárd forint forgalmú cégét.

Tony Hsieh-hez hasonlóan Niki útja sem volt zökkenőmentes, eleinte rengeteg nehézséggel kellett szembenéznie, így ötletét sem osztotta meg senkivel, kizárólag céljaira fókuszált és hatalmas lelkesedéssel nekiállt a megvalósításnak.

Hogyan kapcsolódik össze Forray Niki története a Zappos-szal?

Niki éppen a webáruházának indításán dolgozott, amikor rátalált a „Delivering Happiness” című könyvre. „Abban az időben, amikor mi is indítottuk a webáruházat, nagyon sokat olvastam, hogy hogyan kell jól csinálni az e-kereskedelmet, és a Zappos egy olyan példa, ami egy hatalmas sikersztori. Megláttam benne azokat a hasonló értékeket, amelyek az én cégemben is megvoltak, és így még inspirálóbbá vált számomra. A Zappos az ügyfélszolgálatáról híres, illetve a vállalati kultúrájáról, a céges kultúrájáról.” – mesélte Niki.

Mi a közös Forray Niki cége és a Zappos céges kultúrája között?

„Én mindig azt mondom, hogy ha boldog a vevő, és boldog a munkatárs, akkor boldog a tulajdonos is. Úgyhogy én amiért gyakorlatilag dolgozom, az a munkatársaim boldogsága. Ők pedig boldoggá teszik a vevőt. Ugyanúgy, ahogy a cégemben, a Zapposnál is az ügyfélszolgálat áll az első helyen. Szintén egy közös pont a folyamatos fejlődés és tanulás.”

Magyarországon is működik ez a módszer

A „Boldogság mint cégkultúra” a profithoz, szenvedélyhez, magasabb célhoz vezető út

Forray Niki
Iratkozz fel

a hírlevelmre

Hogy értesülhess az új tartalmakról.

Boldogság mint cégkultúra - Zappos könyv
Olvass bele most

díjmentesen az első 30 oldalba

Ismerd meg Tony észjárását, amivel megalkotta a Zappos birodalmat.

Köszönjük az érdeklődésedet!

Boldogság mint cégkultúra - Zappos könyv

A Boldogság mint cégkultúra betekintőjét elküldtük az email címedre :)

Kérlek ellenőrizd a promóciók mappát is.