A Karizma Podcast vendége voltam
Mit tudhatsz meg ebből a részből:
- Mi a titka a rendkívüli fejlődési vágynak?
- Hogy lehet megszüntetni a vezetői magányt?
- Mit tekintek életfeladatomnak?
- Hogyan működik a telefonos ügyfélszolgálat a Zappos nevű amerikai cégnél, amely a világ egyik legügyfélközpontúbb vállalata?
- Mi az az érték, amely a cégemben és a Zapposnál is fontos szerepet kap?
- Hogyan változott meg a vezetői szerep az elmúlt 30 évben?
- Mit takar a cégépítésben az az elv, hogy “ami nem rugalmas, az törik”?
- Hogy építettem fel a cégem, úgy, hogy többet utazok egy évben, mint amennyit a vállalkozással foglalkozok és mégis működik a cég?
- Milyen új vállalkozást tervezek felépíteni a Balloon World után?
- Miért Bali a kedvenc országom?
Nézd meg az interjút:
Hallgasd meg a podcast-ot:
Ha tetszett a podcast és szeretnél többet Imre hanganyagaiból, akkor a karizma.hu weboldalán találsz még belőlük 🙂