A cég lelke az ember – Bolya Imre interjúja Forray Nikivel

A Karizma Podcast vendége voltam

Mit tudhatsz meg ebből a részből:

  • Mi a titka a rendkívüli fejlődési vágynak?
  • Hogy lehet megszüntetni a vezetői magányt?
  • Mit tekintek életfeladatomnak?
  • Hogyan működik a telefonos ügyfélszolgálat a Zappos nevű amerikai cégnél, amely a világ egyik legügyfélközpontúbb vállalata?
  • Mi az az érték, amely a cégemben és a Zapposnál is fontos szerepet kap?
  • Hogyan változott meg a vezetői szerep az elmúlt 30 évben?
  • Mit takar a cégépítésben az az elv, hogy “ami nem rugalmas, az törik”?
  • Hogy építettem fel a cégem, úgy, hogy többet utazok egy évben, mint amennyit a vállalkozással foglalkozok és mégis működik a cég?
  • Milyen új vállalkozást tervezek felépíteni a Balloon World után?
  • Miért Bali a kedvenc országom?

Nézd meg az interjút:

Hallgasd meg a podcast-ot:

Ha tetszett a podcast és szeretnél többet Imre hanganyagaiból, akkor a karizma.hu weboldalán találsz még belőlük 🙂



Forray Niki
Iratkozz fel

a hírlevelmre

Hogy értesülhess az új tartalmakról.