Hogyan szabadítsuk fel az „emberi varázslatot”, és érjünk el valószínűtlen eredményeket?
Aktuális útmutató azoknak a vezetőknek, akik készen állnak maguk mögött hagyni a régi paradigmákat, és a cél, valamint az emberség szem előtt tartásával kívánnak vezetni. Megmutatja, hogyan helyezhetjük új alapokra a kapitalizmust úgy, hogy az része legyen a fenntartható jövőnknek.
Hubert Joly
Best Buy volt vezérigazgatója, a könyv szerzője
Az üzlet szívét a cél és az emberi kapcsolatok alkotják.
„A szív ereje az üzleti világban” egy új korszakot hirdet a vezetésben: egy olyan korszakot, amelyben az emberiesség és a cél áll a középpontban. Hubert Joly, a Best Buy volt vezérigazgatója elmeséli, hogyan fordította meg a vállalat sorsát, miközben az embereket és a célt helyezte a vállalkozás szívébe.
A szív ereje az üzleti világban
Aktuális útmutató azoknak a vezetőknek, akik készen állnak maguk mögött hagyni a régi paradigmákat, a cél és az emberség szem előtt tartásával kívánnak vezetni.
– mondja Joly.
Nyolc évvel később a Best Buy teljesen átalakult: Joly és csapata újjáépítette a vállalatot, amely az ország egyik legkedveltebb munkaadója lett, nagymértékben javította a vásárlói elégedettséget, és drámaian növelte a Best Buy részvényeinek árfolyamát. Jolynak és csapatának sikerült elérnie azt is, hogy a Best Buy a fenntarthatóság és az innováció éllovasa legyen.
Az emberi varázslat, egy jól megtervezett stratégia keretein belül, rendkívüli teljesítményhez vezet.
A kifejezés „human magic” Hubert Joly egykori Best Buy vezérigazgatótól származik, aki úgy véli, hogy a vállalatoknak olyan stratégiát kell kialakítaniuk, amelyeket nemes cél vezérel, és amelyek energiával töltik fel a dolgozókat. Egy ilyen stratégia, és az emberi varázslat összekapcsolása rendkívüli teljesítményhez vezethet.
- kövess egy nemes célt,
- helyezd az embereket a cég középpontjába,
- teremts olyan környezetet, ahol minden alkalmazott kivirul,
- és a profitot következményként kezeld, ne célként.
"A munkatársak boldogságának biztosítása a tulajdonosét eredményezi.”
Biros Levente
az OnlinMárkaboltok és a Szemléletváltó alapító-tulajdonosa
Kell hozzá, hogy radikálisan újragondoljuk, hogyan dolgozunk, hogyan határozzuk meg a vállalatokat, hogyan motiválunk, és hogyan vezetünk. Könyvében Joly emlékezetes történeteket idéz fel, leckéket és gyakorlati tanácsokat oszt meg velünk, mindezt a saját, személyes átalakulásából, amelynek során a keménykezű McKinsey-tanácsadóból olyan vezetővé vált, aki hisz az emberi varázslatban.
„Ezt a könyvet minden cégvezetőnek, vezetőnek el kell olvasnia, ha szeretne egy hosszú távon valóban sikeres céget felépíteni.”
MARKOVICH BÉLA
a Mapei Kft. ügyvezetője
Leginkább a Best Buy vezérigazgatójaként ismert. Az ott töltött idő alatt csapatával újjáépítette a céget, amely az ország egyik legkedveltebb munkaadója lett, létrehozott egy fenntartható vezetést, innovátorrá tette a vállalatot, növelte a vevői elégedettséget, és a cég részvényeinek árfolyamát is. Legnagyobb eredménye talán mégis az, hogy önmagát pótolhatóvá tette, és a vezetők új generációjának adta át a stafétát.
Szerepelt a Harvard Business Review „A világ legjobban teljesítő vezérigazgatói” listáján, a Barron’s magazin beválasztotta a 30 legjobb vezérigazgató közé a világon, a Glassdooron pedig az alkalmazottak szavazatai alapján a 10 legjobb amerikai vezérigazgató közé került.
Célja, hogy pozitív változást hozzon az őt körülvevő emberek életébe, és a rendelkezésére álló platformon keresztül a világba is. Ma, amellett, hogy a Johnson & Johnson és a Ralph Lauren igazgatótanácsának tagja, előadó a Harvard Business Schoolon, és vezetőket támogat abban, hogy a maximumot hozzák ki magukból, és a cél tudatában, emberséggel vezessenek. Aktívan tesz a sokszínűségért és a befogadásért is.
Bónusz
AJÁNDÉK felvétel a könyv bemutatójáról
Szerezd be a könyvet most, és ajándékba megkapod a sehol máshol nem elérhető könyvbemutató felvételét, ahol 3 magyar sikeres vállalkozó Markovich Béla, Biros Levente és Forray Niki osztja meg tapasztalatait a szeretet-alapú vezetésről.
Pauer Kriszta
A Lélek Koffein alapítója, wellbeing tréner, és az este moderátora
Markovich Béla
A Mapei vezérigazgatója, az „Év cégvezetője” díj 2022-es nyertese
Biros Levente
Az OnlineMárkaboltok és a Szemléletváltó Közösség alapítója, a Mindig többet adni könyv szerzője
Forray Niki
az Ünnepek Áruháza és a Santai Home&Living alapítója, a Boldogság mint cégkultúra nagykövete
„Hubert könyvével az egyik repülőutam során találkoztam, és azonnal magával ragadott. Egy sikeres üzletember, egy férfi , aki le meri írni a szeretet szót, amikor a vezetésről beszél?
Egy vezérigazgató, aki az embert helyezi az első helyre?
Azonnal kiegészítettem a küldetésemet – hogy még több boldogság- és szabadságközpontú vállalati kultúra szülessen – azzal, hogy még több szeretetalapú céges kultúra is jöjjön létre Magyarországon!”
Forray Niki
az Ünnepek Áruháza és a Santai Home&Living tulajdonosa
Olvass bele!
Lapozz bele!
Ha szeretnél egy kis ízelítőt a könyvből, akkor add meg az email címed és elküldjük Neked a könyv egy részletét.