Hogyan szabadítsuk fel az „emberi varázslatot”, és érjünk el valószínűtlen eredményeket?

Aktuális útmutató azoknak a vezetőknek, akik készen állnak maguk mögött hagyni a régi paradigmákat, és a cél, valamint az emberség szem előtt tartásával kívánnak vezetni. Megmutatja, hogyan helyezhetjük új alapokra a kapitalizmust úgy, hogy az része legyen a fenntartható jövőnknek.

A szív ereje az üzleti világban - Hubert Joly
Hubert Joly a Best Buy volt vezérigazgatója
Hubert Joly
Best Buy volt vezérigazgatója, a könyv szerzője

Az üzlet szívét a cél és az emberi kapcsolatok alkotják.

„A szív ereje az üzleti világban” egy új korszakot hirdet a vezetésben: egy olyan korszakot, amelyben az emberiesség és a cél áll a középpontban. Hubert Joly, a Best Buy volt vezérigazgatója elmeséli, hogyan fordította meg a vállalat sorsát, miközben az embereket és a célt helyezte a vállalkozás szívébe.

A szív ereje az üzleti világban

Aktuális útmutató azoknak a vezetőknek, akik készen állnak maguk mögött hagyni a régi paradigmákat, a cél és az emberség szem előtt tartásával kívánnak vezetni.

 – mondja Joly.

Nyolc évvel később a Best Buy teljesen átalakult: Joly és csapata újjáépítette a vállalatot, amely az ország egyik legkedveltebb munkaadója lett, nagymértékben javította a vásárlói elégedettséget, és drámaian növelte a Best Buy részvényeinek árfolyamát. Jolynak és csapatának sikerült elérnie azt is, hogy a Best Buy a fenntarthatóság és az innováció éllovasa legyen.

Huber Joly a Best Buy vezére

Az emberi varázslat, egy jól megtervezett stratégia keretein belül, rendkívüli teljesítményhez vezet.

A kifejezés „human magic” Hubert Joly egykori Best Buy vezérigazgatótól származik, aki úgy véli, hogy a vállalatoknak olyan stratégiát kell kialakítaniuk, amelyeket nemes cél vezérel, és amelyek energiával töltik fel a dolgozókat. Egy ilyen stratégia, és az emberi varázslat összekapcsolása rendkívüli teljesítményhez vezethet.

A szív ereje az üzleti világban - Hubert Joly
  •  kövess egy nemes célt,
  • helyezd az embereket a cég középpontjába,
  • teremts olyan környezetet, ahol minden alkalmazott kivirul,
  • és a profitot következményként kezeld, ne célként.

"A munkatársak boldogságának biztosítása a tulajdonosét eredményezi.”

Biros Levente

az OnlinMárkaboltok és a Szemléletváltó alapító-tulajdonosa

Biros Levente - az Online márkaboltok és a Szemléletváltó alapítója
A szív erje

Kell hozzá, hogy radikálisan újragondoljuk, hogyan dolgozunk, hogyan határozzuk meg a vállalatokat, hogyan motiválunk, és hogyan vezetünk. Könyvében Joly emlékezetes történeteket idéz fel, leckéket és gyakorlati tanácsokat oszt meg velünk, mindezt a saját, személyes átalakulásából, amelynek során a keménykezű McKinsey-tanácsadóból olyan vezetővé vált, aki hisz az emberi varázslatban.

„Ezt a könyvet minden cégvezetőnek, vezetőnek el kell olvasnia, ha szeretne egy hosszú távon valóban sikeres céget felépíteni.”

MARKOVICH BÉLA

a Mapei Kft. ügyvezetője

Markovich Béla - Mapei
Hubert Joly a Best Buy volt vezérigazgatója

Leginkább a Best Buy vezérigazgatójaként ismert. Az ott töltött idő alatt csapatával újjáépítette a céget, amely az ország egyik legkedveltebb munkaadója lett, létrehozott egy fenntartható vezetést, innovátorrá tette a vállalatot, növelte a vevői elégedettséget, és a cég részvényeinek árfolyamát is. Legnagyobb eredménye talán mégis az, hogy önmagát pótolhatóvá tette, és a vezetők új generációjának adta át a stafétát.

Szerepelt a Harvard Business Review „A világ legjobban teljesítő vezérigazgatói” listáján, a Barron’s magazin beválasztotta a 30 legjobb vezérigazgató közé a világon, a Glassdooron pedig az alkalmazottak szavazatai alapján a 10 legjobb amerikai vezérigazgató közé került.

Célja, hogy pozitív változást hozzon az őt körülvevő emberek életébe, és a rendelkezésére álló platformon keresztül a világba is. Ma, amellett, hogy a Johnson & Johnson és a Ralph Lauren igazgatótanácsának tagja, előadó a Harvard Business Schoolon, és vezetőket támogat abban, hogy a maximumot hozzák ki magukból, és a cél tudatában, emberséggel vezessenek. Aktívan tesz a sokszínűségért és a befogadásért is.

Bónusz

AJÁNDÉK felvétel a könyv bemutatójáról

Szerezd be a könyvet most, és ajándékba megkapod a sehol máshol nem elérhető könyvbemutató felvételét, ahol 3 magyar sikeres vállalkozó Markovich Béla, Biros Levente és Forray Niki osztja meg tapasztalatait a szeretet-alapú vezetésről. 

Pauer Kriszta
Pauer Kriszta

A Lélek Koffein alapítója, wellbeing tréner, és az este moderátora

Markovich Béla - Mapei
Markovich Béla

A Mapei vezérigazgatója, az „Év cégvezetője” díj 2022-es nyertese

Biros Levente
Biros Levente

Az OnlineMárkaboltok és a Szemléletváltó Közösség alapítója, a Mindig többet adni könyv szerzője

Forray Niki
Forray Niki

az Ünnepek Áruháza és a Santai Home&Living alapítója, a Boldogság mint cégkultúra nagykövete

„Hubert könyvével az egyik repülőutam során találkoztam, és azonnal magával ragadott. Egy sikeres üzletember, egy férfi , aki le meri írni a szeretet szót, amikor a vezetésről beszél?

Egy vezérigazgató, aki az embert helyezi az első helyre?

Azonnal kiegészítettem a küldetésemet – hogy még több boldogság- és szabadságközpontú vállalati kultúra szülessen – azzal, hogy még több szeretetalapú céges kultúra is jöjjön létre Magyarországon!”

Forray Niki
az Ünnepek Áruháza és a Santai Home&Living tulajdonosa

Niki
Olvass bele!

Lapozz bele!

Ha szeretnél egy kis ízelítőt a könyvből, akkor add meg az email címed és elküldjük Neked a könyv egy részletét. 

Forray Niki
Iratkozz fel

a hírlevelmre

Hogy értesülhess az új tartalmakról.