Arról faggatott minket Gundi, hogyan élnek és gondolkodnak a magyar vállalkozók. Milyen problémák foglalkoztatnak minket, és hogy van-e boldog vállalkozó?
A beszélgetés további témái:
- A vállalkozások hány százaléka éri el az ötéves kort?
- Milyen készségekre és kompetenciákra van szüksége annak, aki valóban sikeres vállalkozást szeretne építeni?
- Hol hibáznak a magyar vállalkozók?
- Mire lenne szükség ahhoz, hogy a vállalkozók másképp lássák a dolgokat?
Szalay Ádám
motivációs tréner
szerint a hazai vállalkozói réteget három fő dolog jellemezi: a motiváció hiánya, a túlterheltség és a kompetenciák hiányából fakadó félelem.
Forray Niki
cégépítő, az Ünnepek Áruháza és a Santai alapítója
úgy gondolja, hogy a vállalkozói siker titka a boldogság és az elégedettség.
Tarsoly Norbert
közgazdász és holisztikus szemléletű üzletfejlesztési és marketingstratéga
Szerinte a magyar vállalkozók helyzetükből adódóan csak a túlélésre koncentrálnak, és nincsenek jövőbe mutató gondolataik.